dinsdag 10 oktober 2017

Het is herfst

Hallo allemaal! 

Vandaag een herfstkaartje gemaakt met een kaartmodel die ik heel lang geleden bij Ellie had gezien ik heb haar toen de maten gevraagd en nu eindelijk eens de tijd genomen om hem te maken.

Om deze kaart te maken ben ik weer eens door mijn bak met stempeltjes gegaan en kwam deze herfstige Daisy tegen van (Don & Daisy) en ik heb haar ingekleurd met spectrum noir stiften.

Het afdrukje de paddestoelen en de herfstblaadjes heb ik met distress inkt bewerkt.



Gebruikte materialen zijn : 
LR 0372 paddestoelen, LR 0360 gras.
EC 0152 tekst, DDS 3324 Daisy,
PB 7044 papier en de LR 0196 het grote blad.
De kleine blaadjes zijn van een pons en het spinnenweb + spin zijn van Joy.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij:

Mariannedesign Challengeblog # paddestoelen en herfstblaadjes
Mariannedesign Kreadiva's # herfst
Marianne's Design Divas # anything goes
Scr@p-Cards Challengeblog # Bingo rijtje Spinrag, bladeren en kraft
AnMACreatief # herfst
The Ribbon Girl Blog # Any type of card

Dan wens ik jullie nog een hele fijne avond!

Lieve groetjes Anita

25 opmerkingen:

  1. Heel mooi geheel geworden !!!!!
    Super !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave herfstkaart Anita en zo mooi ingekleurd. Je paddenstoelen vind ik net echt lijken en die warme herfstkleuren doen het goed hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi deze herftkaart Anita...heel leuk modelletje en prachtige accentjes er allemaal op...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita. Superleuk model en Daisy blijft mooi! Leuke herfstsfeer op je kaart Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Anita. Daar moet je ook wel even voor gaan zitten. Het resultaat is super.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave herfstkaart Anita, super leuk model en Daisy staat er zo mooi bij! De spinnen paddenstoelen zijn nét echt! Gezellig dat je weer meedoet bij onze Scr@pCards-herfstbingo!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Anita,
    Leuk om je te zien met zo,n prachtige kaart en wat leuk dat je het flapje achter de herfstbaderen op zijn plek laat zitten. Ook leuk om Daisy weer eens te zien en je herfst details zijn prachtig!!! Dankjewel voor deze hele mooie inzending naar Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, is leuk modelletje hè? En Daisy blijft zo leuk, zeker de moeite waard ze weer eens uit de lading te halen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart heb je gemaakt Anita. Even voor moeten zitten, maar dan heb je ook wat! Bij mij wil het helaas niet vlotten! xxxx Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk model, ik gebruikte dat model ook al een paar keer. Mooie digi, lekker vol herfstkleuren, heel mooi gemaakt,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anita wat een prachtig herfstkaartje Dankjewel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke herfstkaart !!
    Leuk met het wat oudere stempeltje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie herfstkaart Anita!
    Mooie kleuren en leuk om deze stempel nog is te gebruiken...blijven leuk om te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart in herfstkleuren past goed bij elkaar, don en daisy blijft leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gave kaart Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Anita!
    Volgens mij ben jij al volgster bij mij (weet niet hoe ik mijn volgers kan bekijken maar zie mijn blog in jouw sitebar staan haha) maar ben nu ook volgstet bij jou, zo mis ik je mooie kaarten niet meer hoop ik.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita
    Supermooi is je herfstkaart en helemaal leuk met die spinrag en spin.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd....en wat leuk om Daisy hier tegen te komen. Mooi hoor....en dankjewel voor je deelname bij de Ribbon Girl.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke herfstkaart Anita
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een onwijs leuke herfstkaart!!
    Prachtige kleuren heb je ook gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met de herfstbladeren/paddestoelen challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie herfstkaart geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super leuk dat je nu tijd had om dit modelletje eens te gebruiken het is je goed gelukt. Je hebt er een prachtig herfstkaartje mee gemaakt Anita.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke kaart; gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen