donderdag 3 augustus 2017

Sneeuwman

Hallo allemaal! 

Daar ben ik al weer met een kaartje en het is natuurlijk een kerstkaartje met een sneeuwman erop.
Ik heb weer eens een kaartje met mica gemaakt het blijft toch leuk om zo'n kaartje te maken.
Ik heb hiervoor mijn  oudere spulletjes weer gebruikt.


Gebruikte materialen zijn : 
Lr 0392,  CR 1227, COL 1413, COL 1341
 en het papier is van Eline nl. PB 7044 

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij : 
Marianne Design Divas  # anything goes 

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag! 

Lieve groetjes Anita 

22 opmerkingen:

  1. Een leuke kerstkaart en leuk met mica en die sneeuwman ervoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Dat mica geeft een leuk effect, zeg!
    Goed om te onthouden :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superleuke kaart met dat mica ertussen...geeft een leuk effect.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk met mica er tussen !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!
    Het mica geeft de kaart meteen iets extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Anita! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit een Mica kaartje gemaakt Anita, maar die van jou ziet er geweldig uit met het mooie sneeuw manneke!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb nog nooit een mica kaart gemaakt, jouw kaart ziet er super uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige kaart Anita. Heel leuk met het mica ertussen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze sneeuwpop zien we vandaag echt wel veel voorbijkomen! Heel mooi om hier mica te gebruiken, geeft echt een leuk effect!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze kaart leuk Anita, prachtig met het mica, zo leuk zijn oude spulletjes dus en weet je wat, voor mij zijn ze nieuw.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd Anita
    Heel.leuk effect met mica .leuk zoals de sneeuwman voor de boom.staat
    Leuke mallen heb je gebruikt Anita
    Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model zo met dat mica gedeelte Anita. Mooie warme kleuren en leuk die belletjes bij de strik. Een kerstkaart waar je blij van wordt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart Anita! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart, heel mooi versierd en super met dat mica ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige leuke kerstkaart. Heel leuk idee met dat mica. In mijn bericht schreef je dat jij op KVJV heb gezeten. Ik heb die opleiding ook gedaan in Rotterdam. Grappig hé. Alleen vond ik handenarbeid en tekenen toen verschrikkelijk. Gelukkig is dit wel goed gekomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart met de enige snweeuwman, Anita.Mooi model.Fijn weekend.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die leukkkkk!
    Super mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een sfeervolle kerstkaart. De sneeuwpop staat prachtig voor de kerstboom. ik vind hem tof!!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Super!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje Anita!! Zo leuk met dat mica. En die sneeuwman doet het altijd goed.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen