donderdag 15 juni 2017

week 24

Hallo allemaal!

Op deze warme donderdagavond heb ik natuurlijk ook nog een kerstkaart om te laten zien.
Ik was afgelopen week door mijn oude boeken aan het sneupen en toen kwam ik deze kaart tegen en ik vond hem zo leuk dat ik hem heb gelift.


                         Het kraftkaartje heb ik bestempeld met versamark en met witte embossingpoeder bewerkt 
                          De kerstboom 2 x uitgedraaid en met een wittepen stikstreepjes            getrokken en dit ook op het designpapier gedaan 
het vosje heb ik een sjaal om gedaan want door het wegknippen van het jaartal had hij wel een heel eng en dun nekje gekregen.

                                 Alle gebruikte materialen zijn van Mariannedesign:
                                       COL1345 achtergrond mee gestempeld
LR0286 , CR1230, CR1254, CR1254, PB7044

                                   Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij :
                                     52 weeks to Christmas # week 24
                                     knutsels en kadootjes # achtergrond  embossingpoeder
                                     Mariannedesign Kreadiva's # alles geht
                                     Marianne Design Diva's # anything goes

Dan wens ik jullie nog een hele fijne avond!

Lieve groetjes Anita 

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Anita. Grappige oplossing het sjaaltje bijde vos en het embossingpoeder op het krant vind ik erg mooi. Fijn weekend! !
    Afke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart,Anita met een lief plaatje erbij van het vosje en het konijntje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, Anita! Leuk om inspiratie in je oude boeken te vinden!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Anita!
    Je hebt alles heel mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart !
    Kraft blijft altijd top !
    Geeft een stoer uiterlijk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje is het geworden. Prima toch dat je ergens inspiratie van krijgt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op en top kerst!
    Ik blijf dit dessinpapier echt helemaal top vinden.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart Anita,
    leuk het bewerkte Kraft en het dasje van de vos,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele schitterende kerst kaart Anita! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke traditionele kaart ! Ik begin tegenwoordig ook mijn eigen kaarten te liften. Soms heb je zo van die 'blijvertjes' :) Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita. Prachtgie kaart. Ja we hebben soms zo weinig tijd en dan heb je wel kaarten gezien die je mooi vindt. Je kan ze nu mooi maken doot het jaar heen . IK heb zelf ook wat oude hobby tijdschriften te voorschijn gehaald. Krijg je weer inspiratie en de kaarten die je zo mooi vond alsnog maken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart Anita. Mooi zoals je de achtergrond hebt geëmbosst hebt. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat een schattige kaart, mooi gedaan ..fijn dat je meedoet bij MDD, succes en tot snel, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen