donderdag 20 april 2017

week 16

Hallo allemaal! 

Vandaag is het alweer donderdag het gaat zo snel we zitten alweer in week 16
Dit keer is het een kaart geworden met goud accenten.


Ik heb de LR 0324  ze lijkt op Tinkelbel van Peter Pan helemaal bewerkt met gouden embossingpoeder. 
Ook de randen van het papier heb ik met hetzelfde embossingpoeder bewerkt,
 ik heb er een paar gouden sterren stickertjes bij geplakt want goud papier had ik helaas niet en  nu bedenk ik mij nu  dat ik dat  natuurlijk ook met embossingpoeder had kunnen doen.......
en de tekst op het labeltje komt van hetzelfde stickervel en deze met bakkerstwine op de kaart vastgemaakt.

Deze kaart doet mee bij :


Dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zo met embossingpoeder. Mooi kaartje en mooie achtergrond met die sterretjes. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita!
    Leuk gedaan met het embossingpoeder.
    Ook een mooie combi wit met goud.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Anita!
    Mooi effect met het gouden embossingpoeder!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combi goud en wit Anita. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ist diese Karte toll geworden,
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Anita! Mooie kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    mooie kerstkaart, leuk de embossing met sterren en je gouden engel is ook erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Anita!
    Lief stansje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je kaart Anita met leuke goude accenten.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje! EN inderdaad lijkt ze op Tinkerbell. ik heb haar ook en nog niet gebruikt...toch maar eens doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart,Anita.Leuke goud accentjes en het elfje is mooi geworden.Mooie embossing.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, wat een prachtig kaartje. Mooi zo met dat goud en de embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart is het geworden!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend, letterlijk en figuurlijk!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de gouden accenten
    Het elfje springt er echt uit.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaart Anita! Supermooi gedaan.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen