vrijdag 17 maart 2017

cadeaukaart houder

Hallo allemaal!

Daar ben ik alweer om jullie mijn cadeaukaarthouder te laten zien deze heb ik afgelopen maandag gemaakt.
Ik kwam mijn envelope punchboard weer tegen en zo zonde ik gebruik hem gewoon veel te weinig.
Als iemand van jullie een leuke site weet waar nederlandse voorbeelden optaan dan houd ik mij aanbevolen zodat ik hem wat vaker kan gaan gebruiken want ik vind het wel leuk om doosjes ed. te maken daarom heb ik hem destijds ook gekocht.
En inches en omrekenen ik vind het lastig.

Maar dit keer dus een dinerkaarthouder gemaakt of cadeaukaart houder.
dit is de voorkant.  hierop heb ik als versiering de 
De Lr 0449  RosetteCr 1247 kitchenset gebruikt 
en het papier is van een oud papierblokje de PK9095
allemaal van Mariannedesign.


als je hem openklapt zie je dus het vakje waar je een bon in kunt steken deze heb ik zelf op 5 cm gehouden.
  De binnenkant ook helemaal bekleed.


  en de achterkant



  
Ik wil deze cadeaukaart graag mee laten doen bij:

De Egel # eten en drinken op je kaart
Mariannedesign Divas # anything goes
Marianne Design Kreadivas

Dan wens ik jullie nog een fijne dag!

Lieve groetjes Anita

17 opmerkingen:

  1. Gezellig weer dat je meedoet met onze 'Etenswaren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Ik heb ook een envelope punchboard, helemaal nog niet gebruikt ;( Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke houder heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Ik heb ook de envelope punchboard en gebruik hem ook echt te weinig, terwijl je er zoveel leuke dingen mee kunt maken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi , Anita.Wat een leuk designpapier.Mooi afgewerkt met het bijpassende keukengerei en de bloem.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel origineel 'aangeklede' cadeaukaarthouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie cadeaukaart houder Anita,
    je hebt heel mooi papier gebruikt en de aankleding is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat MOOI Anita....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan! Mooi aangekleed ook. Ik heb hier een link voor je met tutorials. Ik weet niet of je pinterest hebt, daar staat een heleboel op.
    https://nl.pinterest.com/brangspartz/tutorials-envelope-punch-board/

    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk cadeau om te krijgen Anita. Ik heb ook zo'n ding (hahaha ) maar heb dit nog nooit ermee gemaakt 😕
    Groetjes, Afke xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk en wat een enig dp heb je gebruikt Anita! Ik lees het al in de reacties..zo'n board hebben en er amper wat mee doen hihi. Hoop dat je meer goede tips krijgt zodat je aan de slag kunt!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dit ziet er prachtig uit Anita, ja soms koop je iets waar je niet zo goed mee om kunt gaan , dat heb ik met de scor-pal.
    Maar je kaart is prachtig geworden , dat is een feit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Anita. Erg mooi gemaakt een heel leuk idee om zo de bon weg te geven! Mooi persoonlijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige cadeaukaart Anita!
    Heel leuk om zo aan iemand een bon te geven.
    Leuk dat je meedoet aan De Etenswaren Challenge van De Egel.
    Groetjes Marja.
    DT De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Karte ist wieder wunderschön geworden, ich bin begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart zeg! Ik ben heel benieuwd of je hier een patroon voor hebt gebruikt of je eigen idee? Dit is nl iets wat ik zelf ook zó zou willen maken. Ik vind de combinatie van het papier en de mallen erg leuk! Een kadootje om te krijgen :-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen